НОЋНА ШЕТЊА

Home / ВИЈЕСТИ / НОЋНА ШЕТЊА

Први викенд у марту 2018. године сачували смо за ноћну шетњу планинарске секције. У шетњи је учествовало 30 планинара, при чему је од укупног броја наша секција чинила скоро половину. Планинари су се окупили око 23.30 часова, а мјесто окупљања био је Средњошколски центар у Власеници, одакле је кренула ноћна шетња. Након окупљања  и припреме за дуг и тежак пут, тачно у поноћ кренула је наша мала авантура. Поспаност, тежина пута и снијег, нису  кварили позитивну атмосферу.

Путовали смо преко Тугова, уз Јавор планину, гдје су нам серпентине ублажавале успон. Након двочасовног пјешачења по снијегу, хладном и вјетровитом времену, долазимо на Ружину воду гдје правимо прву озбиљнију паузу. Шетњу настављамо преко Хан Погледа, према Доловима. Пут је био отежавајући због мрака и снијега,  и усљед тих недаћа водичи праве грешку, не уочавају раскрсницу, те крећу у погрешном правцу. Након неких триста метара уочава се направљена грешка и приступа се повратку и проналаску правог пута. Пошто смо нашли пут крећемо се у колони, јер висина снијега који достиже више од једног метра отежава кретање. Ходамо уз причу и галаму, а приликом краћег предаха примјећујемо два вука којима наша галама мијења пут и који се лагано удаљавају од нас, и нестају у мраку, у шуми. Наше одредиште, и наш циљ, нису били много далеко. У раним јутарњим часовима, тачније око  05.00 часова, стижемо на одредиште Јазавичје рупе. Смјештамо се у колибу гдје уз чај, доручак и музику чекамо свитање.

Како су Јазавичје рупе познато скијалиште, одморни чланови наше секције испробавају вожњу сноборда, и спуштања низ стазу са надуваном гумом од камиона, док остали чланови остају у топлини колибе. Након пар сати одмора, и скијања, услиједио је повратак у Милиће. У аутобусу је завладала тишина, јер преморени нисмо имали снаге ни за шта, осим да спавамо или да кроз прозор разгледамо планинске предјеле око Хан Пијеска. Иако је пут био дуг, и за неке тежак, стигли смо до одредишта. Ово ће за наше младе планинаре бити незаборавна авантура, и једно лијепо дружење чланова секције са другим планинарима.