NOĆNA ŠETNJA

Home / VIJESTI / NOĆNA ŠETNJA

Prvi vikend u martu 2018. godine sačuvali smo za noćnu šetnju planinarske sekcije. U šetnji je učestvovalo 30 planinara, pri čemu je od ukupnog broja naša sekcija činila skoro polovinu. Planinari su se okupili oko 23.30 časova, a mjesto okupljanja bio je Srednjoškolski centar u Vlasenici, odakle je krenula noćna šetnja. Nakon okupljanja  i pripreme za dug i težak put, tačno u ponoć krenula je naša mala avantura. Pospanost, težina puta i snijeg, nisu  kvarili pozitivnu atmosferu.

Putovali smo preko Tugova, uz Javor planinu, gdje su nam serpentine ublažavale uspon. Nakon dvočasovnog pješačenja po snijegu, hladnom i vjetrovitom vremenu, dolazimo na Ružinu vodu gdje pravimo prvu ozbiljniju pauzu. Šetnju nastavljamo preko Han Pogleda, prema Dolovima. Put je bio otežavajući zbog mraka i snijega,  i usljed tih nedaća vodiči prave grešku, ne uočavaju raskrsnicu, te kreću u pogrešnom pravcu. Nakon nekih trista metara uočava se napravljena greška i pristupa se povratku i pronalasku pravog puta. Pošto smo našli put krećemo se u koloni, jer visina snijega koji dostiže više od jednog metra otežava kretanje. Hodamo uz priču i galamu, a prilikom kraćeg predaha primjećujemo dva vuka kojima naša galama mijenja put i koji se lagano udaljavaju od nas, i nestaju u mraku, u šumi. Naše odredište, i naš cilj, nisu bili mnogo daleko. U ranim jutarnjim časovima, tačnije oko  05.00 časova, stižemo na odredište Jazavičje rupe. Smještamo se u kolibu gdje uz čaj, doručak i muziku čekamo svitanje.

Kako su Jazavičje rupe poznato skijalište, odmorni članovi naše sekcije isprobavaju vožnju snoborda, i spuštanja niz stazu sa naduvanom gumom od kamiona, dok ostali članovi ostaju u toplini kolibe. Nakon par sati odmora, i skijanja, uslijedio je povratak u Miliće. U autobusu je zavladala tišina, jer premoreni nismo imali snage ni za šta, osim da spavamo ili da kroz prozor razgledamo planinske predjele oko Han Pijeska. Iako je put bio dug, i za neke težak, stigli smo do odredišta. Ovo će za naše mlade planinare biti nezaboravna avantura, i jedno lijepo druženje članova sekcije sa drugim planinarima.